به گزارش "ورزش سه"، مراسم گلوب ساکر امشب لحظات بسیار جذابی داشت که تا مدت‌ها در ذهن هواداران فوتبال باقی می‌ماند. در این مراسم کریستیانو رونالدو به‌عنوان بهترین بازیکن خاورمیانه انتخاب شد و جوایز مارادونا یا همان بهترین گلزن سال و بهترین بازیکن سال از نظر هواداران را هم دریافت کرد.

اما شاید ماندگارترین لحظه فوق ستاره پرتغالی در این مراسم لحظاتی نبود که او به‌عنوان برنده این جوایز انتخاب شد، بلکه لحظه‌ای بود که قرار بود ارلینگ هالند به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود.

1980648

در آخرین قسمت از مراسم که زمان اهدای مهم‌ترین جایزه امشب بود، مجری پس از خواندن اسامی نامزدها قصد داشت برنده را معرفی کند. در این لحظه دوربین رونالدو و هالند را نشان می‌داد که رونالدو داشت به هالند اشاره می‌کرد و می‌گفت: «او مستحق جایزه است.» در نهایت ثانیه‌هایی بعد نام هالند خوانده شده و رونالدو از اولین نفراتی بود که ستاره نروژی سیتی را تشویق کرد.

1980646

رونالدو در هنگام صحبت‌هایش نیز از منچستر سیتی به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ این فصل نام برد و هالند را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان دانست.