به گزارش ورزش سه، در شرایطی که از تمرینات ملی کره جنوبی خبر آمد که کیم سونگ گیو سنگربان تیم ملی کره جنوبی دچار پارگی رباط صلیبی شده، این موضوع اردو تیم ملی کره جنوبی را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی تیم کره جنوبی در موقعیت دشواری قرار بگیرد.

از آخرین قهرمانی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا ۶۴ سال می‌گذرد و این اتفاق عاملی است تا ستارگان سرخپوش کره در جدال با این آمار سعی بر جدال با سرنوشت داشته باشند.

یورگن کلینزمن سرمربی آلمانی کره در گفتگو با رسانه‌های حاضر در تمرینات گفت: من واقعا ناراحت هستم که دروازه‌بان اصلی خود، سونگ-گیو کیم را از دست دادم. البته فکر نمی‌کنم که دچار مشکل شویم چون ما جو هیون وو را داریم که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نشان داد دروازه‌بان قابلی است. 

1980021

اکنون طبق گفته کلینزمن به نظر می‌رسد قرار است با تجربه کره‌ای‌ها داخل چارچوب قرار بگیرد؛ هیون وو چو ستاره‌ای که همراه با اولسان قهرمان فصل کره جنوبی شد و همچنین در دو سال اخیر عنوان بهترین دروازه‌بان سال را تصاحب کرد.

هیون وو جو از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ همراه با کره بود و تا پایان جام ملت‌های آسیا در بسیاری از بازی‌ها سنگربان شماره یک کره جنوبی بود ولی مصدومیتش پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ باعث شد قافیه به سنگربان فعلی الشباب عربستان ببازد و در یک سال اخیر در تیم ملی کره جنوبی اغلب نیمکت نشین بود.

حال در شرایطی که از ابتدا تمرینات تیم ملی کره جنوبی جز یک جلسه پیش از بازی با بحرین با حضور تمامی نفرات برگزار شد، غیر از آن همواره بازیکنان مصدوم در این تیم حضور داشته و اکنون با توجه به مصدومیت دروازه‌بان اصلی خود باید ادامه تمرینات را ۲۵ نفره دنبال کنند. تیم ملی کره جنوبی روز شنبه در دومین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف اردن خواهد رفت.