به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سال بسیار خوبی را در ترکیب النصر سپری کرد و موفق شد رکورد باورنکردنی 54 گل زده را به ثبت برساند تا به عنوان بهترین گلزن سال 2023 بالاتر از ستاره‌ای مانند ارلینگ هالند قرار بگیرد. 

او در چند ماه اخیر با حواشی و جنجال‌های بسیاری همراه بوده و حتی انتقادهایی که از حضور او در لیگ عربستان می‌شود همچنان ادامه دارد اما این ستاره پرتغالی مصمم است تا همچنان قدرتش را به تمامی هوادارانش و فوتبال‌دوستان نشان دهد. 

این بازیکن در گفتگویی که با روزنامه رکورد داشته درباره روزهای پس از جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به النصر و همچنین توانایی‌های باورنکردنی‌اش صحبت کرده است. 

1973399

رونالدو به این روزنامه پرتغالی گفت:« اگر به عقب برگردید و به اتفاقاتی که در منچستریونایتد و همچنین تیم ملی پرتغال رخ داد نگاه کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مردم بر این باور بودند که من از دست رفته و تمام شده‌ام. اما حقیقت این است که من کاملا متمرکز شدم و روزهای بسیار خوبی را در النصر سپری کردم. به همین دلیل توانستم 54 گل به ثمر برسانم. 

از سطح بازی خودم اصلا شگفت‌زده نیستم چون می‌دانم که هنوز می‌توانم چیزهای بسیاری را در زمین ارائه کنم. می‌دانم که می‌توانم گل‌های زیادی برای النصر و تیم ملی بزنم، بنابراین به ثمر رساندن 54 گل در سالی که گذشت برای من بسیار جذاب بود.»