به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز جام ملت‌ها تصور می‌شد که مهدی طارمی، سردار آزمون، رضا اسدی و شهریار مغانلو در بین برترین گلزنان مرحله مقدماتی نامشان حضور داشته باشد اما مهدی قایدی با دو گلی که به ثمر رساند بهترین گلزن ایران در پایان بازی‌های دوم مرحله گروهی لقب گرفت.

قایدی در بازی اول مقابل فلسطین با بغل پای محکم و زمینی گل سوم ایران را به ثمر رساند تا اولین گل خود را در تورنمنت به ثمر برساند، درخشش او به دیدار ابتدایی ایران خلاصه نشد و در بازی دوم مقابل هنگ‌کنگ این‌بار در شلوغی محوطه جریمه بار دیگر با ضربه بغل پا دروازه را باز کرد تا با 2 گل بهترین گلزن ایران در این مسابقات باشد.

قایدی در حال حاضر بعد از اکرم عفیف، ایمن حسین به همراه تعداد زیادی از بازیکنان تیم‌های مختلف در رده سوم گلزنان برتر حضور دارد و در صورت ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند نامش را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی مطرح کند.

1980735

ستاره تیم ملی سال‌های گذشته در لیگ ایران بارها در رقابت آقای گلی قرار داشته و سال گذشته رقابت جذابی با شهریار مغانلو دیگر مهاجم تیم ملی برای کسب عنوان آقای گلی در لیگ برتر داشتند.

آخرین دیدار ایران مقابل امارات برگزار خواهد، قایدی مقابل بازیکنانی به میدان خواهد رفت که در این فصل در رقابت‌های باشگاهی نمایش خوبی مقابل آنها داشته و شناخت زیادی نسبت به سبک بازی آنها دارد و همین موضوع می‌تواند اتفاقی مثبت در روند بازی او باشد.