به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان امروز به‌طور رسمی قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی خود را اعلام کرد، اما نکته قابل توجه نحوه این جدایی است.

باشگاه مس رفسنجان در اطلاعیه خود اعلام کرده که فسخ قرارداد الهامی به‌صورت توافقی و دوجانبه صورت گرفته، اما با توجه به پیگیری‌های ما این مسئله صحت ندارد و باشگاه مس رفسنجان به‌صورت یک‌طرفه قطع همکاری با الهامی را اعلام کرده است.

به همین خاطر الهامی که با مسئولان باشگاه مس رفسنجان برای قطع همکاری توافقی نکرده، امروز به سازمان لیگ رفت تا مقدمات شکایت از باشگاه نارنجی‌پوش را فراهم کند.

ساکت الهامی به زودی شکایت رسمی خود از مس رفسنجان را برای دریافت حق و حقوق قانونی خود به کمیته تعیین وضعیت ارائه خواهد کرد. الهامی که قراردادی دو ساله با مس رفسنجان داشت، اعتقاد دارد باشگاه باید مبلغ نسبتا سنگین قراردادش را به‌طور کامل پرداخت کند و از طرفی غرامتی نیز در این خصوص بپردازد.

نکته قابل توجه اینکه ساکت الهامی هنوز به‌طور قانونی سرمربی مس شناخته می‌شود و نارنجی‌پوشان در صورت ثبت قرارداد سرمربی جدید باید در تعیین وضعیت پاسخ‌گو باشند.

باید دید سرانجام ماجرای حقوقی ساکت الهامی و باشگاه مس رفسنجان به کجا می‌انجامد؛ اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد حکم تعیین وضعیت به پرداخت مبلغ کامل قرارداد توسط مس به الهامی است.