به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تیم بازگشت‌های بزرگ است. بزرگترین نمونه به فصل 22-2021 بر می‌گردد که رئال در تمام مراحل حذفی لیگ قهرمانان توانست بازی‌های باخته را با برد عوض کرده و به فینال برسد و در نهایت قهرمان شود.

تا اینجای فصل، رئال مادرید توانسته 9 بار بازی باخته را با برد عوض کند که آخرین مورد به بازی اخیر برابر آلمریا بر می‌گردد که بازی 0-2 باخته را 3-2 برنده شد.

1981482

اولین کامبک فصل رئال برابر آلمریا در هفته نخست لالیگا بود. رئال ابتدا 1-0 در زمین این تیم عقب افتاد ولی در پایان 3-1 پیروز شد.

سپس نوبت به بازی با ختافه رسید. رئال ابتدا عقب افتاد ولی در ادامه توانست با گل‌های خوسلو و بلینگام ورق را برگرداند. گل بلینگام در دقیقه پایانی بازی به ثمر رسید.

رئال مقابل سوسیداد نیز ابتدا عقب افتاد و سپس 2-1 برد. رئال در بازی لیگ قهرمانان در زمین ناپولی هم ابتدا عقب افتاد ولی بازی را 2-3 پیروز شد.

1912272

در ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا رئال یک نیمه از بارسا عقب بود ولی با دبل بلینگام بازی را 1-2 برد. در بازی برگشت برابر ناپولی در برنابئو نیز تیم ایتالیایی ابتدا پیش افتاد ولی در نهایت رئال بازی را 4-2 برد. در بازی برابر یونیون برلین، حریف آلمانی جلو افتاد ولی رئال بود که 3-2 پیروز شد. در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا نیز ابتدا اتلتیکو به رئال گل زد اما بازی با برتری 5-3 رئال تمام شد.

بازگشت بعدی برابر کدام تیم خواهد بود؟