به گزارش "ورزش سه"، میسون گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی توسط منچستریونایتد فروخته خواهد شد. این باشگاه با فروش برخی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی به دنبال کسب 120 میلیون یورو سرمایه است.

گرینوود در پنجره تابستانی در انتقالی قرضی به ختافه رفت. پس از اینکه بازیکن انگلیسی با تبرئه شدن از اتهامات خشونت خانگی علیه نامزدش از زندان آزاد شد، یونایتد تصمیم گرفت او را در باشگاه نگه ندارد و به باشگاه دیگری برود.

به گزارش آی‌نیوز، باشگاه انگلیسی آماده است تا او را بفروشد. ظاهراً ختافه پیشنهادی 51 میلیون دلاری برای گرینوود ارائه کرده است. فروش این مهاجم می‌تواند پول مناسبی را برای یونایتد به همراه داشته باشد. هانیبال مجبری و آلوارو فرناندز، دیگر بازیکنان پرورش یافته در آکادمی یونایتد، هم جزو بازیکنان فروشی در نظر گرفته می‌شوند.

یونایتد همچنین برخی از بازیکنان سرشناس خود را به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر عربستان پیشنهاد داده است. آرون ون بیساکا، کاسمیرو، جیدون سانچو و آنتونی همگی در لیست گزینه‌هایی هستند که آن‌ها می‌خواهند به تیم‌های عربستانی بفروشند، اما تاکنون هیچ پیشنهادی برای خریدشان ارائه نشده است.