به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های قطر و فلسطین از دقایقی دیگر مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت و چهارمین مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی را برگزار خواهند کرد، تیم میزبان در این مسابقه از شانس پیروزی بیشتری بهره می‌برد، اما با توجه به نتایجی که در جام‌ ملت‌ها رقم خورده هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و قطری‌ها روز سختی را پشت سر خواهند گذاشت.

تیم ملی قطر در این مسابقه کامل‌ترین تیمی که می‌تواند را به میدان فرستاده و تمام ستاره‌های این تیم در ترکیب اصلی قرار گرفته، مثلث خط هجومی آنها پس از دو بازی مجدد در کنار هم قرار گرفتند و مقابل فلسطین به میدان خواهند رفت.

فلسطینی‌ها که در مرحله گروهی نتایج خوبی کسب کردند و با اختلاف گل به عنوان تیم سوم صعود کردند، در این مسابقه به دنبل خلق شگفتی و حذف تیم میزبان خواهند بود، آنها در این مسابقات تیم سخت‌کوش و با انگیزه‌های خاص نشان دادند که این مسئله کار قطری‌ها را سخت خواهد کرد.

در ادامه بازیکنان منتخب مکرم دبوب و مارکز را که برای این مسابقه انتخاب کردند را مشاهده خواهید کرد:

ترکیب قطر:

مشعل برشام، لوکاس مندس، بوعالم خوخی، محمد وعاد، بسام الراوی، جاسم جابر، احمد فتحی، حسن الهیدوس، پدرو میگل، اکرم عفیف، المعز علی

ترکیب فلسطین:

رامی حمزه، کامیلو سالدانیا، محمد صالح، میشل ترمامینی، مصعب البطاط، محمود ابو ورده، عمید مهاجنه، عدی خرعوب، تامر صیام، عدی دباغ، زید قنبر