به گزارش "ورزش سه"، تصاویر منتشر شده از تمرینات تیم ملی ایران همواره یک پای ثابت از اعضای کادر فنی دارد و در کنار امیر قلعه‌نویی و دستیاران وی، حضور علی‌اصغر قربانعلی‌پور هم در این بین جلب توجه می‌کند که پا به پای ملی پوشان مشغول تمرین است.

قربانعلی‌پور که در دوران سرمربیگری دراگان اسکوچیچ در تیم ملی هم جزو کادر فنی او بود و تجربه صعود به جام جهانی 2022 را به دست آورد، با حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ایران دوباره جایگاهش را به دست آورد و به کادر فنی بازگشت که تصاویرش در کنار بازیکنان همیشه دیده می‌شود.

1984785

این مربی که در زمان اسکوچیچ به‌عنوان بدنساز و ترینر در تیم ملی مشغول به فعالیت بود و تجربه کار در استقلال، ملوان و ... را هم دارد، پس از تجربه صعود به جام جهانی امیدوار است حالا در کنار امیر قلعه‌نویی هم تجربه قهرمانی و موفقیت در جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد تا دو تجربه خوب از دو دوره زمانی همراه با تیم ایران داشته باشد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی امشب آخرین جلسه تمرینی خود قبل از دیدار مقابل سوریه را انجام می‌دهند و امیدوار هستند با بهترین شرایط خود را آماده بازی حساس فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا کنند و به برتری برسند.