به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطع همکاری مس رفسنجان با ساکت الهامی، مسئولان این باشگاه با سعید دقیقی سرمربی شمس‌آذر به توافق رسیدند و او را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند. اگرچه دقیقی به عنوان سرمربی هرگز معارفه رسمی نشد، اما او چند جلسه این تیم را تمرین داد و کارش را جلو برد.

با این حال دقیقی با اعلام این مسئله که وعده‌های مسئولان مس به او محقق نشده، از ادامه همکاری با رفسنجانی‌ها سر باز زد و امروز هم به طور رسمی از این باشگاه جدا شد و با حضور در تمرینات شمس‌آذر کارش را با تیم قبلی خود از سر گرفت.

با توجه به جدایی قطعی دقیقی از مس رفسنجان، حالا مدیران تیم نارنجی‌پوش لیگ برتر در کنار همه مشکلاتی که دارند، با دغدغه‌ای به بزرگی انتخاب سرمربی مواجه شده‌اند.

در حالی که همه تیم‌های لیگ برتری خود را برای مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی که کمتر از 10 روز دیگر برگزار می‌شود، آماده می‌کنند مسی‌ها هنوز سرمربی ندارند.

مدیران مس رفسنجان از عصر امروز که به طور کامل از حضور سعید دقیقی ناامید شده‌اند، بار دیگر به بررسی گزینه‌های موجود پرداخته‌اند و در صدد هستند تا انتخاب جدیدی داشته باشند. مسی‌ها فرصت زیادی برای انتخاب سرمربی در اختیار ندارند و باید هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم بگیرند و بعد از الهامی و دقیقی، سومین سرمربی فصل خود را معرفی کنند.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی حول مس رفسنجان رخ می‌دهد و چه کسی هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده خواهد گرفت.