به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن با تصمیمی عجیب با تغییر پست عجیب سون هیون مین ستاره تیم ملی کره جنوبی را در نوک خط حمله قرار داد و این بازیکن در نیمه اول به خوبی توسط مدافعان عربستانی مهار شد.

عربستان که در این مسابقات با سیستم 3 دفاع مرکزی به میدان می‌رود و هر سه مدافع این تیم از فیزیک مناسب و قدرت بدنی بالا بهره‌ می‌برند، توانایی خوبی در خراب کردن بازی مهاجمان حریف و جنگیدن برای توپ‌های اول دارند و پست جدید سون باعث شد تا در بین این بازیکنان گرفتار شود و مدافعان عربستانی کار سختی برای مهار او نداشته باشند.

کلینزمن در این مسابقه با 5 بازیکن در حال دفاع کردن است و با قراردادن سون در خط حمله سعی داشت از قدرت حفظ توپ او استفاده کند و بازیکنان کناری کره جنوبی را روی دست او صاحب موقعیت کند، همچنین با قرار دادن او نزدیک به دروازه حساب ویژه‌ای روی سرعت بالا و تکنیک او برای ضدحملات باز کرده است.

1984985

سون در حالی تغییر پست داد که عربستانی‌ها از سمت راست نفوذهای پرتعدادی توسط سعود عبدالحمید انجام می‌دهد و حضور سون در پست تخصصی می‌توانست اجازه نفوذهای پرتعداد را به این بازیکن ندهد و همچنین از جای خالی او نهایت استفاده را ببرد.

باید دید یورگن کلینزمن در نیمه دوم هم به تصمیم خود پافشاری خواهد کرد یا با تغییر پست سون و حضور او در سمت راست خط حمله کره جنوبی برنامه جدیدی برای رسیدن به دروازه عربستان انتخاب خواهد کرد.