به گزارش "ورزش سه"، دیدار هیجان انگیزه عربستان و کره جنوبی پس از 120 دقیقه تلاش به ضربات پنالتی کشیده شد و نگاه‌ها به ساق پای بازیکنان و واکنش‌های گلرهای دو تیم خواهد بود.

روبرتو مانچینی در ابتدای تورنمنت نواف العقیدی را از اردوی تیم ملی این کشور اخراج کرد و ناصر الکسار را درون دروازه قرار داد، در سوی دیگر میدان کره‌ایپها با مصدومیت کیم سئونگ جیو، جو هیون وو را جانشین او کردند، دو تیم بدون حضور دروازه‌بان‌های اصلی در ضربات پنالتی حاضر شدند و باید دید کدام دروازه‌بان تازه وارد ستاره تیم ملی کشورش خواهد شد.

1985050

البته احمد الکسار در روند مسابقه واکنش‌های خوبی داشت و از روحیه بالاتری برخوردار است. او همچنین پس از خروج کاپیتان‌های عربستان با بازوبند کاپیتانی به میدان رفته است، در صورتی که او بتواند زمینه‌ساز صعود عربستان به مرحله بعدی باشد اتفاق جالبی رقم زده است، انتقادهایی که در ابتدای جام از روبرتو مانچینی به دلیل اخراج نواف العقیدی و حضور الکسار درون دروازه انجام شد با این اتفاق شکل دیگری خواهد گرفت.

با مرور عملکرد دو بازیکن دروازه‌بان کره جنوبی پنالتی‌گیرتر از احمد الکسار است و باید دید در نهایت کدوم تیم در ضربات پنالتی موفق خواهد شد.