به گزارش ورزش سه، علی البلیهی مدافع پرحاشیه تیم ملی عربستان در بازی با کره‌جنوبی در نیمه نخست یارگیری مستقیمی با سون داشت و بارها سعی کرد با حرکات منحصر به فرد خود روی مغز ستاره کره برود.

او در صحنه ای از مسابقه پس از زمین خوردن سون و اعتراضش به داور بالای سر او رفت و با فریاد و اشاره‌های دست از او خواست که بلند شود و به بازی ادامه دهد، این اتمام کار نبود و پس از هربار گرفتن توپ یا دفع کردن صحبت هایی با ستاره کره جنوبی انجام می‌داد، البته این اتفاق در نیمه نخست بیشتر پیش آمد و در نیمه دوم سون با تغییر پستی که داشت کمتر در مقابل او قرار گرفت.

1985101

علی البلیهی در این مسابقه مانند دیگر مسابقات عربستان عملکرد خوبی داشت و کمک زیادی به خط دفاعی تیمش انجام داد اما بعد از دقیقه 80 و فشار زیادی که به عربستان وارد شد او هم مانند دیگر مدافعان عربستان تحت فشار کره جنوبی دچار اشتباهاتی شد.

این بازیکن پیش از سون هیون مین با ستاره‌های دنیای فوتبال لیونل مسی در جام جهانی و کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان حواشی زیادی داشت، او با اعتماد به نفس بالا ستاره‌های حریف را هدف قرار می‌دهد و با بازی روانی سعی دارد عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد.