به گزارش "ورزش سه"، روز سه‌شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، هوادار مسعود شجاعی، میزبان فولاد خوزستان با هدایت ایگناسیو اسپانیایی بود‌.

در این دیدار دوستانه ابتدا ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی برای فولاد گل زد و سپس هوادار با گل‌های مهدی باقری و داریوش شجاعیان در نیمه دوم به بازی برگشت‌.

نکته جالب اینکه وقتی گل دوم هوادار به ثمر رسید، این تیم با اخراج امیرحسین پورمحمد ده نفره شده بود اما با این حال با ایجاد فشار زیاد روی دروازه حریف، فولاد گل دوم را نیز دریافت کرد.

1985144

شخصیت تیمی و روحیه هوادار در چند هفته حضور مسعود شجاعی متحول شده است. شجاعی تیمی را تحویل گرفت که چند باخت متوالی را تجربه کرده بود، اما در دو هفته پایانی نیم فصل ۴ امتیار از نساجی و استقلال خوزستان گرفت‌.

این سرمربی جوان در اردوی کیش و تمرینات هواداری‌ها در تهران تلاش زیادی برای متحول شدن چهره هوادار کرده است. آنها در دو بازی دوستانه اخیر در طول بازی از ۲۵ بازیکن بهره برده‌اند که بسیاری بازیکنان رده جوانان و امید هوادار بوده‌اند. در نیمه دوم بازی فولاد نیز به جز دو بازیکن باتجربه، یعنی بابک مرادی و داریوش شجاعیان، بقیه بازیکنان جوان بودند و علی‌رغم ده نفره شدن فولاد را شکست دادند.

1985145

باید دید هوادار در شروع دوباره لیگ چه عملکردی خواهد داشت. البته آنها پیش از شروع نیم فصل دوم بازی جام حذفی برابر استقلال خوزستان را در پیش خواهند داشت.