به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل‌زاده با وجود احساس درد در دیدار مقابل سوریه به میدان رفت و حضور 120 دقیقه‌ای در زمین داشت که پس از نمایش موثر لنگان لنگان راهی رختکن شد، اما مشکلی برای بازی آینده برابر ژاپن ندارد.

ویدئو: 323423

شجاع در پایان مسابقه در جمع خبرنگاران در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه حاضر شد و گفت: موقعیت‌های زیادی قبل از گلزنی داشتیم و معتقدم اگر گل نزنید، گل می‌خورید که همین اتفاق هم افتاد. خدا را شکر برنده شدیم و توانستیم دل مردم را شاد کنیم.

او درباره دلیل سخت شدن شرایط بازی مقابل سوریه ابراز کرد: آنها باید همین امروز هم چهار، پنج گل از ما می‌خوردند ولی فوتبال همین است. سوریه یک تیم چغر بود که در سه بازی قبلی خیلی خوب دفاع کردند و فقط یک گل خورده داشتند.

مدافع تیم ملی ایران در خصوص تقابل با ژاپن ابراز کرد: ما می‌توانیم ژاپن را شکست بدهیم ولی بدون مهدی طارمی خیلی سخت خواهد بود چراکه بازیکن بزرگ و موثری برای ما است، اما تلاش می‌کنیم و بازیکنان باید غیرت ایرانی بگذارند و با تمام توان کارشان را انجام بدهند تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم، نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

شجاع درباره مصدومیت‌های لحظه آخری مقابل سوریه ابراز کرد: برای وطنم بازی کردن این مسائل را هم دارد و طبیعی است. همه ما بازیکنان برای ایران جان‌مان را هم می‌دهیم.