به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که در اواخر نیمه دوم از زمین بیرون رفت، در میکسدزون در مورد این بازی گفت: خداراشکر! این بازی نشان داد که چقدر همدل هستیم. خدایی در این چند بازی گفتم که این موضوع شعار نیست و بچه‌ها این را نشان دادند که چقدر پشت هم هستیم. باید در بازی کار را تمام می‌کردیم، موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. اگر موقعیت ما گل می‌شد برنده می‌شدیم.

وی افزود: بعد از اخراج سخت شد. در وقت اضافه به بازیکنان گفتم این سی دقیقه هرچه جان دارید بگذارید در پنالتی علی (بیرانوند) کار را در می‌آورد.

او در مورد علت دشواری بازی گفت: در این سطح باید موقعیت‌ها را گل کنیم. مخصوصا در دور حذفی، شاید یک موقعیت داشته باشی و همان موقعیت تفاوت بازی را نشان بدهد. اما ما موقعیت‌ها را نزدیم و شاید شیرین‌تر شد اینجوری.

کاپیتان ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد ایران نمایش خوبی نداشت؟ عنوان کرد: من قبول ندارم. ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و نیمه دوم هم 15 دقیقه اول عالی بودیم و دو سه موقعیت داشتیم و اگر گل می‌شد، بازی متفاوتی می‌شد. شاید بتوانیم بگوییم بعد از گل و به‌خصوص بعد از اخراج، طبیعی بود. ما نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت ایجاد کردیم.

جهانبخش در پاسخ به این سوال جالب که تا چه زمانی ایران در قطر حضور خواهد داشت؟ گفت: این روحیه و انرژی که داشتیم و امروز هم به‌خصوص به دست آوردیم خیلی به ما کمک خواهد کرد. امیدواریم زودتر ریکاوری کنیم.