به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون، مهاجم گلزن تیم ملی در دیدار با سوریه چندین موقعیت خوب تک به تک را خراب کرد تا علاوه‌بر اینکه نام او در لیست گلزنان قرار نگیرد شب سختی هم برای تیم ملی رقم بخورد.

اولین موقعیت سردار در دقیقه 33 به دست آمد و تعلل و مسیر اشتباهی که او انتخاب کرد باعث شد تا مدافعان سوریه سر برسند و توپ او را به دفع کنند.

ویدئو: 323399

دومین موقعیت خوب سردار در دقیقه 52 به دست آمد و دو اقدام آزمون به گل تبدیل نشد، ضربه اول را گلر سوریه برگشت داد و مجدد توپ مقابل آزمون قرار گرفت که ضربه او در مقابل دروازه بدون دروازه‌بان توسط مدافع این تیم به کرنر فرستاده شد.

سومین اقدام آزمون برای گلزنی روی ارسال کرنر رامین رضاییان بود که ضربه سر او توسط عبدالرحمان ویس از روی خط دروازه برگشت داده شد تا هرچه آزمون زد به در بسته بخورد.

1985482

باکیفیتی که سردار در زدن ضربات آخر بارها از خودش نشان داده روی دو توپ اول نمی‌توان خلاقیت یا هنر بازیکنان سوریه را در نظر گرفت و اگر او با تمرکز بیشتری به توپ ضربه می‌زد در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد.

ایران به هر شکلی بود در این مسابقه پیروز از میدان خارج شد اما در مراحل بعدی موقعیت‌های زیادی نصیب بازیکنان ایران نخواهد شد و باید حداکثر استفاده را از فرصت‌هایشان ببرند.