به گزارش "ورزش سه"، ختافه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با دو گلی که توسط خوسلو به ثمر رسید برابر این تیم شکست خورد. 

بلینگام پس از طی کردن یک جلسه محرومیتش در بازی مقابل لاس پالماس بار دیگر به ترکیب اصلی رئال برگشته و در این بازی از ابتدا در زمین حاضر و یکی از بازیکنان خوب و تاثیرگذار میدان بود و در دقایق پایانی جایش را به دنی کارواخل داد. 

اما برخوردی که این ستاره انگلیسی با هموطنش در زمین داشت جنجال بسیاری را برای او به همراه داشته است. گرینوود روی یک صحنه تکلی روی پای این بازیکن زد و پس از آن بود که بلینگام با عصبانیت از جا بلند شد و از عبارت «متجاوز» برای توهین به بازیکن حریف استفاده کرد. 

1986007

او در واقع به اتهاماتی که پیش از این از سوی نامزد گرینوود درباره آزار جنسی و فیزیکی به او وارد شده و باعث بازداشت و دادگاهی شدن و کنار گذاشتنش از منچستریونایتد شده بود اشاره داشت. 

حالا کادناسر خبر داده است که باشگاه ختافه پس از پایان بازی این توهین صورت گرفته از سوی بلینگام را به اطلاع نماینده لالیگا که در این بازی حاضر بوده رسانده و از این بازیکن شکایت کرده است. 

گفته می‌شود که مدیران ختافه خواهان قرار دادن این اتفاق در گزارش بازی از سوی ناظر و داور بوده‌اند و لالیگا اعلام کرده در صورتی که اتهام بلینگام ثابت شود، برخورد لازم با او صورت خواهد گرفت.