به گزارش "ورزش سه"، در بازی تکراری دور چهارم جام حذفی فوتبال انگلیس، چلسی و استون ویلا در استادیوم ویلا پارک برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند. بازی قبلی این دو تیم در استمفوردبریج با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

چلسی پیش از این بازی دو شکست ۴ گله برابر تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون متحمل شده بود که تیم را در بحرانی عجیب فرو برده بود. حتی اخباری نیز منتشر شد که انزو فرناندز و ایجنتش از این وضعیت آبی‌ها خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای خروج از این تیم هستند.

با همه اتفاقات چلسی مقابل استون ویلا قرار گرفت و با یک بازی متفاوت نسبت به دو بازی اخیر توانسته کمی از انتقادات را کاهش دهد. آنها در نیمه اول دو بار دروازه امیلیانو مارتینز را باز کردند اما نقطه درخشان بازی در نیمه دوم اتفاق افتاد.

1988334

در دقیقه ۵۳ پس از خطای تیلمانس بر روی فرناندز چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خود فرناندز پشت توپ ایستاد و از همان فاصله تصمیم گرفت کاشته‌اش را به‌صورت مستقیم بزند. ضربه او به کنج سمت چپ دروازه رفت و مارتینز هر کاری که کرد نتوانست شلیک زیبای هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین را مهار کند. فرناندز در خوشحالی گل لباسش را درآورد و به سمت هواداران چلسی رفت و خطاب به آنها گفت:«اینجا می‌مانم.»

1988333

هواداران در فضای مجازی گل زیبای او را با گل‌های لیونل مسی از روی کاشته مقایسه کرده و گفته‌اند که هم‌تیمی بودن با مسی در تیم ملی آرژانتین بالاخره بر روی او تاثیر گذاشته است.