زننده آخرین گل تراکتور به پرسپولیس مهاجمی است که یحیی گل محمدی از تابستان ۱۳۹۹، او را زیر نظر گرفته اما هنوز نتوانسته او را به تهران بیاورد.

پیمان بابایی با تراکتور قرارداد دارد و شنیدیم آخرین جواب تبریزی‌ها به واسطه باشگاه پرسپولیس جواب منفی بوده است. تراکتوری‌ها اعلام کرده اند که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، قادر به خرید بازیکن جدید نبوده و به پیمان بابایی نیاز مبرم دارند!

از نیم فصل اول لیگ بیستم و سال گذشته نیز صحبت‌های زیادی در مورد حضور پیمان بابایی در پرسپولیس شنیده شد اما او به رغم تلاش‌های یحیی گل محمدی نتوانست در نیم‌فصل پرسپولیسی شود. پیمان بابایی تا آخر سال با ماشین سازی قرارداد داشت و مالک تراکتور هم او را مجاب کرده با رقمی بالا راهی تیم بزرگتر شهر تبریز شود. در همان مقطع شنیده شد بابایی در مذاکره ای که با یکی از نزدیکان یحیی گل محمدی داشته به سرمربی پرسپولیس وعده داده برای فصل آینده راهی پرسپولیس شده و قطعا در این تیم توپ خواهد زد چرا که با توجه به حساسیت‌های موجود در تبریز و مدت زمان باقی مانده از قراردادش نمی‌تواند نیم فصل پرسپولیسی شود.

با این وجود پیمان بابایی در تابستان ۱۴۰۰ نیز نتوانست به جمع شاگردان یحیی گل محمدی ملحق شود چرا که با دو ایجنت قرارداد عجیبی بسته بود که ظاهرا آنها چندان مایل به پرسپولیسی شدن این مهاجم نیستند. گفته می‌شود تراکتوری‌ها برای صدور رضایتنامه مهدی تیکدری برای باشگاه گل گهر سیرجان رقم سنگینی (به روایتی حدود ۱۰ میلیارد تومان!) از این تیم دریافت کرده اند و حالا بسیار بعید است راضی به واگذاری پیمان بابایی ستاره خود شوند.

از طرفی باشگاه پرسپولیس هم از بی پولی مفرط رنج برده و توان مالی برای خرید مهاجم تراکتور یا راضی کردن مدیران باشگاه تبریزی در اختیار ندارند! با این وجود یحیی گل محمدی اصرار زیادی برای خرید پیمان بابایی دارد. سرمربی پرسپولیس معتقد است پیمان بابایی تمامی فاکتورهای یک مهاجم ششدانگ را در اختیار دارد.