به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی که یکی از خریدهای جواد نکونام برای تقویت خط دفاعی استقلال در تابستان بود، خیلی زود جایگاهش را در ترکیب آبی‌ها به دست آورد و 10 بازی در دور رفت لیگ برتر انجام داد، اما آسیب‌دیدگی بدموقع اجازه نداد او در چهار مسابقه پیاپی ازجمله دربی حضور داشته باشد، ولی حالا با رفع مصدومیت به میادین برمی‌گردد.

این مدافع که سال قبل شرایط خوبی در مس رفسنجان داشت، روز گذشته در مسابقه تدارکاتی استقلال برابر تیم فصل گذشته‌اش قرار گرفت و با چهره‌ای جدید و چشم و صورتی که دیگر وَرَم و کبودی نداشت، پای به زمین گذاشت و نمایش خوبی در خط دفاعی آبی پوشان ارائه داد.

1989203

سلیمی که در 10 بازی این فصل لیگ برتر یک گل حساس هم برای استقلال مقابل تراکتور به ثمر رساند، در شرایطی دور از 4 مسابقه آخر آبی پوشان در دور رفت بود که تیمش طی این مدت در 3 بازی دروازه‌اش را باز شده دید، اما حالا این مدافع سرسخت در اختیار جواد نکونام قرار گرفته و امیدوار است دوباره نمایش خوب خود را تکرار کند.

سلیمی در حالی دیروز در مسابقه تدارکاتی مقابل مس رفسنجان به میدان رفت که در بازی رفت لیگ‌ برتر هم برابر نارنجی پوشان بازی کرد و نقش موثری در فاز دفاعی برای ناکامی تیم سابقش در گلزنی برابر آبی‌ها داشت.