به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شمس‌آذر با جدایی 2 ستاره تاثیرگذار خود نیم فصل دوم را آغار خواهد کرد و باید دید آنها برای جایگزینی ستاره‌های خط حمله خود چه طرح و برنامه‌ای خواهند داشت.

رحمان جعفری و علی‌اصغر اعرابی دو بازیکنی که به ترتیب به تراکتور و سپاهان دو تیم مدعی قهرمانی پیوستند مجموعا 11 تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های این تیم داشته‌اند و برخی از گل‌های شمس آذر روی همکاری این دو بازیکن به ثمر رسیده بود.

علی‌اصغر اعرابی در 14 مسابقه برای شمس آذر به میدان رفت و یکی از ارکان اصلی این تیم به شمار می‌رفت، او 2 گل و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرد، دو گلی که او به ثمر رساند مقابل ملوان در هفته دوازدهم مسابقات بود و سه پاس گل او مقابل تراکتور، استقلال و نساجی برای بازیکنان شمس آذر ارسال شده بود.

1990279

رحمان جعفری هم 8 حضور ثابت و 5 بار به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب این تیم حاضر شد، او مقابل هوادار، پیکان، گل‌گهر، نساجی و سپاهان گل‌های خود را به ثمر رساند و تک پاس گل او مقابل نساجی ارسال شد تا او در این مسابقه یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کند.

سعید کریمی دیگر بازیکن جداشده شمس‌آذر که در خط دفاعی به میدان می‌رود یک پاس گل در طول فصل ارسال کرده بود و او هم تاثیر اندکی در گل‌های به ثمر رسیده شمس‌آذر داشته است، شمس آذر در طول فصل 20 گل به ثمر رسانده بود و با جدایی دو مهره کلیدی خود بازیکنانی که یک سوم گل‌های این تیم را به ثمر رسانده‌اند در تیم‌های دیگر توپ خواهند زد.