به گزارش "ورزش‌سه"، تیمی که اعرابی با آن به فوتبال ایران معرفی شد دیگر وجود خارجی ندارد. این وینگر سرعتی و تکنیکی یکی از بازیکنان اثرگذار قشقایی بود که سه چهار فصل در لیگ دسته اول حضور داشت و به واسطه پیروزی در جام حذفی سر زبان‌ها افتاد. با این حال این تیم شیرازی چند فصل پر فراز و نشیب را تجربه کرد و در حالی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه می‌کرد، درنهایت امتیاز این تیم واگذار شد. 

با این حال همین فرصت چند ساله به برخی بازیکنان نظیر آزادمنش و اعرابی این فرصت را داد تا به اهالی فوتبال معرفی شوند. در این بین اعرابی که زاده آبسرده استان چهارمحال است، در ادامه به شمس‌آذر پیوست تا یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در مسیر یک صعود تاریخی برای استان قزوین باشد.  

درخشش شمس‌آذر در نیم فصل اول لیگ برتر نیز ادامه داشت و اعرابی یکی از بازیکنانی بود که توانست با ثبت ٢ گل و ارسال ٣ پاس گل نگاه‌ها را بیشتر از گذشته به خود معطوف کند و درنهایت نمایشی که در پرده پایانی نیم فصل اول مقابل سپاهان ارائه کرد، سبب شد تا در ٢٧ سالگی یک انتقال بزرگ را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند. 

1991563

اعرابی که در پنجره زمستانی به سپاهان پیوست به شکلی غیرمنتظره در مصاف با الهلال به عنوان اولین تعویض مورایس وارد زمین شد و نمایشی که داشت هواداران اصفهانی را به درخشش این هافبک مهاجم تکنیکی و سرعتی در نیم فصل اول امیدوار کرده است.  

البته برخی هم معتقدند در دیداری سخت مقابل الهلال شاید بهتر بود مورایس به بازیکنان باتجربه‌تر خود فرصت بدهد و اعرابی را در این دیدار نفس‌گیر که کار خاصی هم نتوانست در آن از پیش ببرد، به بازی نفرستد. 

به هر حال مورایس یک‌بار دیگر نشان داد از بازی دادن به بازیکنان کم‌تجربه هراسی ندارد و پس از استفاده از بازیکنانی نظیر عیسی مرادی، محمد قربانی و حسین‌نژاد حالا با اعتماد خود به اعرابی یک اتفاق بزرگ و شگفت‌انگیز را برای این بازیکن رقم زد و بی‌شک این بازیکن هم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا پاسخ اعتماد مورایس را بدهد.  

عکس‌ها: وحید مومن‌زاده

1991562