به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که قهرمان جام حذفی شد از این به بعد انگیزه بسیار زیادی برای خودنمایی مقابل حریفان دارد. رضا جعفری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: آنهایی که قهرمان شدند قطعا می‌دانند که چه حس خوبی دارد بیشتر از اینکه برای خودم خوشحال باشم برای مردم مازندران خوشحال شدم. با این وضع اقتصادی که وجود دارد کل دلخوشی مردم قائمشهر به همین فوتبال است با توجه به فیلم هایی که از این شهر بیرون آمد قطعاً خیلی خوشحال بودند و این موضوع حس خیلی خوبی به آدم می داد و شادی قهرمانی را چند برابر می کرد.
او دراین باره ادامه داد: از هواداران تشکر می کنم. با وجود اینکه آنها تا تهران راه زیادی داشتند چند ساعت زودتر به ورزشگاه آمدند و تا آخر قهرمانی هم کنار ما بودند، جا دارد دست تک تک آنها را ببوسم.
این بازیکن در مورد جشن قهرمانی که قرار است در مازندران بگیرند عنوان کرد: خودمان روز گذشته متوجه شدیم که قرار است مراسم بگیرند و همین دیروز هم لغو شد چون بازی های ما پشت سر هم است. مسئولان  باشگاه قصد دارند سر یک فرصت خوب جشن خیلی خوبی بگیرند که هم مردم راضی باشند و هم در شان باشگاه باشد.
هافبک نساجی مازندران در مورد اعتراض آلومینیومی ها به داوری گفت: صحنه خاصی در بازی وجود نداشت و من در مصاحبه قبلی به شما گفتم این موضوع باب شده است. تمام این مسائل تکراری است. دیروز تازه متوجه شدم بین آلومینیوم و نساجی دعوا شده و اگر آنها می بردند شاید از سمت ما چیزی گفته می‌شد و حالا که ما بردیم آنها دارند یک سری مسائل را عنوان می‌کنند. ما جام را گرفتیم و تمام شده و مطمئن هستم داوری نه به نفع ما و نه به نفع آنها بود. داور باید در یک لحظه تصمیم بگیرد و به نظرم این مسائل بیشتر برای سرگرمی است. این حرف ها در شان آلومینیوم نیست.

وی اضافه کرد: آقا ساکت اینجوری که آلومینیومی ها می‌گویند نیست. به نظرم زشت است، در ایران فقط این مسائل وجود دارد. کادر فنی حریف ما آدم‌های بسیار محترمی هستند. به یک بازی بود و تمام شد، در مورد قفل بودن رختکن باید بگویم من خودم آن جلو بودم و چیز خاصی نبود. قرار بود ما به آن یکی رختکن برویم و بچه های تدارکات ما آن را چیده بودند و در آن یکی رختکن باز بود یعنی حریف می توانست در آن یکی رختکن بنشیند. تا رختکن ما خالی شود طول کشیده بود. این موضوع که عمدی نبوده نمی دانم چرا این قضیه این قدر مهم شده یعنی کل دلیل باخت این بود؟ اگر توپ آن ها به تیر نمی خورد و می بردند اصلا بحث رختکن را مطرح نمی کردند و کلی هم از آقا ساکت تعریف می کردند. بیانیه می دهند می گویند اراک نیایید، زشت است و اصلا درست نیست. آدم تعجب می کند بعضی حرف ها را از بعضی آدم ها می شنود. من خودم از بچگی فوتبال آقای نوازی را می دیدم. به هر حال آدم های سالمی بودند که توانستند اینهمه فوتبال بازی کنند و اسطوره باشگاهشان هستند، زشت است یکسری صحبت ها را بکنند.
جعفری در مورد دیدار پیش رو با آلومینیوم در لیگ افزود: بیخودی این بازی را حساس کردند، کلا شادی بعد از فینال هم دو روز است، به قول آقا ساکت خیلی اتفاقات بازی فینال را به یاد نمی آورند. بعضی از بازیکنان آلومینیوم دوستان من هستند اما حرف هایشان بعد از بازی قشنگ نبود. درست است عصبانی بودند ولی مهم این است آدم در چنین مواقعی خودش را کنترل کند، همه می خوانند و می گویند ورزشکار حرفه ای چرا اینگونه مصاحبه می کند؟ در هر حال این بازی برای ما تمام شد و حواسمان به بازی های لیگ است. ۶ بازی مانده، امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و رتبه مان را بهتر و مردم را خوشحال کنیم، نتایجی که در شأن یک تیم قهرمان است.