به گزارش ورزش سه، بهترین گلزن ملوان در بازی با استقلال موفق به گلزنی نشد و تحت پرس شدید و مراقبت ویژه مدافعان و هافبک‌های استقلال بود و در این مسابقه نتوانست برای این تیم گلزنی کند و به تعداد گل‌های خود در این فصل اضافه کند.

رضا جعفری در بازی با استقلال تلاش زیادی برای گلزنی و خلق موقعیت کرد و چند شوت از راه دور هم به سمت دروازه این تیم شلیک کرد اما زهر کافی را نداشت و سیدحسین حسینی توپ را در آغوش گرفت اما از تخصص خود که فرار به عمق خط دفاعی است در این مسابقه نتوانست استفاده کند و مدافعان استقلال با هوشیاری زیادی او را تحت نظر داشتند و مراقبت می‌کردند و عمق زیادی در اختیار او قرار نمی‌دادند.

1994105

جعفری در این فصل با نفوذ به قلب دفاعی حریف و استارت‌های ناگهانی خط دفاع حریف را شوکه می‌کند و برای ملوان گلزنی می‌کند اما مشخص بود که بازیکنان استقلال برنامه خاصی برای مهار او داشتند، البته در این مسابقه از سمت چپ استقلال فرارهایی صورت گرفت و در شرایط تک به تک محمدرضا سلیمانی دروازه استقلال را باز کرد اما جعفری سهمیه در این موقعیت‌ها نداشت.

جعفری در این فصل 7گل به ثمر رسانده و مقابل تیم سپاهان موفق به دبل شد اما در بازی با استقلال توفیق چندانی در گلزنی نداشت اما بازی نسبتا خوبی به نمایش گذاشت.