به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در دومین فصل از حضورش در لیگ برتر توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و انتظارات را بالا ببرد. این تیم تا یک چهارم نهایی جام حذفی هم پیش رفت ولی در ضربات پنالتی شکست خورد. جریمه 15 درصدی اعضای تیم بعد از شکست در حذفی، واکنش محمد ربیعی را به همراه داشت که در نهایت با جلسه ای که بین او و مدیران باشگاه انجام شد، مبلغ به 5 درصد کاهش یافت.

در چنین شرایطی نارنجی پوشان تمرینات خود را برای از سر گیری رقابت های لیگ برتر شروع کردند و بعد از انجام بازی های تدارکاتی، خود را برای بازی فردا مقابل فجرسپاسی شیراز آماده می کنند.
تمرین روز گذشته مس در حضور بیش از ۱۰۰ هوادار و مدیران باشگاه در ورزشگاه شهدای صنعت مس تمرین خود را برگزار شد. هواداران حاضر در تمرین، از نظر روحی حسابی بازیکنان و اعضای کادر فنی را شارژ کردند. محمد ربیعی، سرمربی تیم مس در جریان تمرین روز گذشته به شدت مورد تشویق و حمایت تماشاگران قرار گرفت که با شعارهایشان رضایت خود را از عملکرد او و شاگردانش اعلام کردند.
سرمربی تیم مس در واکنش به تشویق های تماشاگران در حالی که کاملا غافلگیر و البته خوشحال شده بود به سمت آنها رفته، برایشان دست زده و تعظیم کرد. در چنین شرایطی هم ربیعی و هم شاگردانش با روحیه و هیجان بالاتری این جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند.

مس رفسنجان قرار است پس از مدت‌ها در اولین دیدار خود در شهر رفسنجان و با حضور تماشاگرانش، میزبان تیم فجر سپاسی شیراز باشد. این دیدار فردا ساعت 20 در ورزشگاه شهدای صنعت مس شروع خواهد شد.