به گزارش "ورزش سه"، بهروز نوروزی‌فرد جزو معدود بازیکنان لیگ برتری بود که در تمام 15 مسابقه دور رفت لیگ برتر حضور کامل در زمین داشت و حتی یکبار هم تعویض نشد، اما در نخستین مسابقه نیم‌فصل دوم مقابل پرسپولیس با یک بدشانسی بزرگ و مصدومیت شدید مواجه شد تا از میادین فاصله بگیرد.

این مدافع میانی که مثل دوران پیکان، حالا هم در آلومینیوم اراک فصل خوبی را زیر نظر سید مجتبی حسینی سپری می‌کرد، در دیدار مقابل پرسپولیس هم عملکرد خوبی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت ولی برخورد با احمد گوهری موجب شد تا از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی و شکستگی فک شود، اما حالا دلتنگ بازگشت به میادین است و با حضور در محل تمرین ایرالکو این موضوع را نشان داد.

1996532

نوروزی‌فرد پس از 15 مسابقه لیگ برتری و یک بازی جام حذفی در این فصل، در هفته شانزدهم مقابل پرسپولیس بخاطر مصدومیت و شکستگی فک تعویض شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما دیروز در تمرین شاگردان مجتبی حسینی در سالن حاضر شد و نظاره‌گر تمرین بود.

این مدافع میانی که هنوز سلامتی کامل خود را به دست نیاورده، در روز برفی اراک به همراه مرتضی تبریزی در محل تمرین آلومینیوم حاضر شد و مورد استقبال کادر فنی و هم‌بازیان خود قرار گرفت.