به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به راحتی اسپورتینگ لیسبون را حذف و به جمع هشت تیم پایانی صعود کند. آنها در مرحله یک چهارم به مصاف اتلتیکو مادرید رفته و نهایتاً در دو بازی سخت بر حریف خود غلبه کردند تا در نیمه نهایی با رئال مادرید پر افتخار روبرو شوند.

منچستر سیتی هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی را برگزار کرد و در دیداری که موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد نهایتاً با نتیجه 4-3 به پیروزی رسید. شاید اگر شاگردان پپ گواردیولا با دقت بیشتری از موقعیت‌های خود استفاده می کردند حالا خیال این تیم برای صعود به فینال تا حدود زیادی راحت شده بود اما اکنون جدال حساس سانتیاگو برنابئو تعیین کننده خواهد بود.

آیمریک لاپورته مدافع اسپانیایی منچسترسیتی که در هفته‌های اخیر نمایش های فوق العاده‌ای از خود ارائه داده و حتی اخیراً پپ گواردیولا نیز به تمجید از او پرداخت، معتقد است بازی مادرید بسیار هیجان انگیز خواهد بود. لاپورت در این باره گفت: " مادرید هیجان انگیز خواهد بود. در گام اول بازی واقعا خوبی انجام دادیم و حالا باید آن را به پایان برسانیم. ما برای این بازی آماده خواهیم بود. هر بازی بسیار مهم است و ما باید همه چیز را ببریم.  ما از بازی ها لذت می بریم اما می دانیم که باید به هدف خود برسیم و این برای ما بسیار مهم و سخت است.  بنابراین، ما خوشحالیم اما باید به پیروزی ادامه دهیم."