به گزارش "ورزش سه"، پس از وقفه‌ای نسبتاً طولانی، رقابت‌های لیگ برتر مجدداً فردا ازسرگرفته می‌شود. در یکی از این دیدارها دو تیم مس و فجر سپاسی باانگیزه‌های متفاوتی در رفسنجان به مصاف هم می‌روند. سرمربی مسی‌ها اعلام کرد که از حضور هواداران در بازی فردا خوشحال است.

محمد ربیعی در نشست خبری پیش‌ازاین بازی گفت: در ابتدا از هوادارانی که برای بازی فردا بلیت خریداری کرده و بعد از 2 سال آنها را در استادیوم می‌بینیم تشکر می‌کنم و دلتنگ آنها بودیم. فردا بازی مهمی داریم، به‌هرحال این نکته برای باشگاه ما و شخص خود من خیلی مهم است و سعی می‌کنم در 6 بازی باقیمانده تا پایان فصل، آن فلسفه و ایده‌هایی که از ابتدای فصل دنبال می‌کردیم را فارغ از نتیجه ادامه دهیم. چیزی که برایم مهم است، این است که کیفیت درستی از بازی را ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: خیلی خوشحالم که هدایت تیم فجر سپاسی را آقای سرآسیایی یکی از همکاران بسیار خوبم در سال گذشته برعهده دارد. ایشان برای من خیلی محترم و عزیز هستند. او دوست خیلی خوب من است و از صمیم قلبم برای ایشان و تیم فجر نیز در ادامه راه آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

او درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه پس از 2 سال و حمایت هواداران از مس گفت: اگر اشتباه نکنم از هفت یا هشت بازی پایانی لیگ یک، به دلیل شرایط ویروس کرونا حضور مردم در ورزشگاه‌ها میسر نشد. می‌توان گفت یکی از حسرت‌های من عدم حضور هوادار تیم مس رفسنجان در زمان صعود این تیم به لیگ برتر و همچنین جشن قهرمانی در لیگ یک بود که بدون حضور هواداران در همین ورزشگاه برگزار شد.

سرمربی مس ادامه داد: کل سال گذشته که تیم توانست در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر رتبه هشتم را کسب کند و امسال که تاکنون پس از گذشت 24 هفته توانسته است جزو هشت تیم و نیمه بالای جدول قرار بگیرد، آنها را در کنارمان نداشتیم. دوست داریم هوادارانمان بیایند و این باعث یک انرژی مضاعف برای تیم خواهد شد.

ربیعی درباره حمایت مسئولان شهرستانی از تیم مس با حضور در تمرینات گفت: از همه آنها تشکر می‌کنم. به‌هرحال قطع به‌یقین حضور افراد این‌چنینی می‌تواند در انرژی و انگیزه کلیه عوامل باشگاه و تیم تأثیرگذار باشد کمااینکه این تیم متعلق به همین هواداران و مردم این شهر است. مردم عزیز رفسنجان به من خیلی لطف دارند و بسیار سپاسگزار آنها هستم بخصوص در 25 روز اخیر که لطف بی‌اندازه‌ای به من داشتند و این را کاملاً حس کردم و به‌عنوان شهروند افتخاری شهر رفسنجان این را می‌گویم که بسیار دوستشان دارم و این تیم متعلق به شهر رفسنجان است.

سرمربی مس در پایان در خصوص بازیکنان غایب این تیم برای بازی فردا گفت: آقای شاهین توکلی را به دلیل چهار کارته بودن در اختیار نداریم. مهدی ترکمان و یونس اکبرپور را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.