به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد باید روبروی لیورپول به میدان برود. 

این بازی از اهمیت و حساسیت خاصی برای هر دو تیم برخوردار است، چرا که اختلاف امتیاز آنها در لیگ برتر تنها یک امتیاز است و با توجه به پیروزی شب گذشته آرسنال برابر برنتفورد، آنها چاره‎‌ای جز کسب پیروزی در این بازی ندارند. 

هالند در آستانه این بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی اظهار داشت: «من فکر می‌کنم همه چیز در لیگ برتر به این بستگی دارد که بتواند در تمامی لحظات و خصوصا در چند ماه اخیر در کورس باشید و نشان دهید که بهترین تیم هستید. این کاری است که باید انجام دهید. 

1998734

این بازی بسیار مهمی خواهد بود و چندین بازی بزرگ و خوب هم در چند ماه آینده پیش روی ما قرار دارد. به همین دلیل است که فوتبال بازی می‌کنم، به‌خاطر همین بازی‌ها. آنها هم بازیکنان بسیار خوب و بزرگی را در اختیار دارند. دومینیک سوبوسلای فوق‌العاده است. 

لیورپول بازیکنان بسیار خوبی دارد اما نکته خوب اینجاست که ما هم بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داریم. وقتی فوتبال خودمان را ارائه می‌کنیم باید جسور و آماده باشیم. تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم آنها را شکست دهیم.»