به گزارش "ورزش سه"، محمود شجاعی، مربی هوادار، پیش از بازی با استقلال در کنفرانس خبری گفت: یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب، باکیفیت و قابل احترام استقلال داریم. هفته‌هاست که این تیم صدر جدول است و از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد. ما هم برای این بازی تمهیداتی اندیشیدیم. امیدوارم فردا بازیکنان خواسته‌های ما را به نحو احسن در زمین پیاده کنند و همه بازی با کیفیت و لذت بخشی را مشاهده کنند.

او ادامه داد: از مسئولین استادیوم پاس قوامین تشکر می‌کنم که یکی از بهترین زمین چمن‌ها در زمستان را آماده کرده‌اند. امیدوارم تعداد این زمین‌ها بیشتر شود که به رشد فوتبالمان کمک کند.

محمود شجاعی در پاسخ به اینکه هوادار از غیاب هواداران استقلال سود می‌برد گفت: سود که چه عرض کنم. ما این ورزشگاه را معرفی کردیم و سازمان لیگ موافقت کرده و می‌دانستند که این ورزشگاه تمام بازی‌هایش بدون تماشاچی است و پرسپولیس و استقلال هم مستثنی نیستند. سپاهان، نساجی و تراکتور هم در تهران طرفدار دارند و باید آنها هم بیایند. در بازی پرسپولیس هم اینجا میزبان هستیم.

ویدئو: 327577

او در مورد ضعف هوادار در خط هافبک پس از جدایی قائم اسلامی خواه گفت: ما مربی هستیم و تابع سیاست‌های باشگاه‌. ما قدرت مالی زیادی نداریم و باشگاه می‌خواست بازیکنش را بفروشد که پرداختی به موقع داشته باشد. هم قائم اسلامی خواه و هم فریبرز گرامی جزء بازیکنان تاثیرگذار ما بودند اما ما هم تابع رویه باشگاه بودیم.