به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ روزهای سختی را در هفته‌های اخیر پشت سر گذشته و شرایط عجیبی را در آرسنال تجربه کرده است.

میکل آرتتا دیگر علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش ندارد و همین موضوع باعث شده که مدیران آرسنال به‌صورت جدی در فکر فروش او باشند.

از سوی دیگر ژاوی از مدیران بارسا خواسته که خط حمله تیمش را با توجه به مصدومیت ممفیس دیپای و آنسو فاتی و هم‌چنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکل قلبی تقویت کنند.

 

 

 

 

به همین دلیل بارسایی‌ها از مدت‌ها قبل مذاکراتی را با مدیران آرسنال آغاز کرده بودند که حالا با توجه به جدی شدن انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن وارد مراحل پایانی شده است.

مسئله اصلی در انتقال اوبامیانگ به نوکمپ دستمزد این بازیکن بوده گه گفته می‌شود آماده است تا دستمزد 350 هزار پوند در هفته‌اش را کاهش دهد تا بتواند قراردادش را در لالیگا به ثبت رسانده و برای بارسا به میدان برود.

 

 

 

 

اگر در ساعات پیش رو تکلیف جدایی دمبله از بارسا مشخص شود، اوبامیانگ جانشین او خواهد شد و همین انتقال، دومینویی را به دنبال خود خواهد داشت.

طبق ادعای آاس، سران آرسنال با رائول دی‌توماس مهاجم ملی‌پوش اسپانیول برای جانشینی اوبامیانگ به توافق شخصی رسیده‌اند. دی‌توماس بهترین گلزن اسپانیول در فصول اخیر است و اخیرا به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد. او که محصول آکادمی رئال مادرید است، بند فسخ 70 میلیون یورویی دارد ولی توپچی‌ها قصد دارند با رقمی کمتر او را به‌خدمت بگیرند.

الکساندر ایساک ستاره سوئدی سوسیداد نیز پلن B آرسنالی‌ها محسوب می‌شود.