به گزارش ورزش سه ، مجید نصیری  ثانیه هایی قبل از گل پیروزی بخش گادوین منشا با فداکاری و یک تکل به موقع مانع از فرو ریختن دروازه تیمش از سوی مهاجم فجرسپاسی شد که غفلتا صاحب موقعیتی فوق العاده برای باز کردن دروازه میزبان شده بود .
با او درباره همین صحنه حرف زدیم.  نصیری می‌گوید:خدا را شکر در آن صحنه توانستم با بیرون کشیدن توپ و نجات دروازه مثمر ثمر باشم و در ادامه در ضد حمله منشا توانست همان توپ را به گل تبدیل کند و خیلی برای پیروزی تیمم و او خوشحال هستم.کلا خدا را شکر توانستیم پس از چند دیدار و در حضور تماشاگران به روند خوب خود برگردیم و به یک پیروزی دلچسب خانگی دست پیدا کنیم و از این بابت به کل مجموعه تیم خسته نباشید می‌گویم.
او در مورد حملات  فجر و گل زودهنگامی که به ثمر رسانند عنوان کرد: فجر تیم بسیار خوبی است  و بالطبع با شرایطی که در جدول دارند به دنبال کسب تساوی در این دیدار بودند اما باتوجه به آنالیز و برنامه ریزی کادرفنی توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
وی در مورد اعتقاد ربیعی به جوانان چنین نظری داشت: تیم ما بازیکنان جوانان بسیار خوبی دارد و خوشبختانه آقای ربیعی نیز اعتقاد و اعتماد ویژه‌ لی به جوانان تیم دارد و همین مساله باعث کمک به تیم و بازیکنان شده است.
مدافع جوان مس در مورد دیدار هفته بعد تیمش برابر نساجی هم این گونه گفت: هفته آینده با تیم نساجی که با قهرمانی در جام حذفی نشان داد که مجموعه خوبی است مسابقه داریم و امیدواریم با تمام توان به میدان رفته و دست پر از زمین خارج شویم.
نصیری در مورد جو فوق العاده مس  افزود: خوشبختانه مجموعه تیم و به خصوص بازیکنان با تجربه و محسن آذرباد به عنوان کاپیتان همیشه با تزریق انگیزه و انتقال تجربیات خود کمک بسیار بزرگی به جوانان تیم دارند و به حضور در کنار ایشان افتخار می‌کنم.