به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی در شرایطی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نخستین مسابقه دور برگشت لیگ برتر شدند که بهروز نوروزی‌فرد، مدافع میانی آلومینیوم به دلیل آسیب دیدگی در برخورد با احمد گوهری نتوانست به کارش ادامه بدهد و در دیدارهای اخیرشان هم غایب بوده ولی احتمالا به دیدار با تراکتور برسد.

نوروزی‌فرد که پس از برخورد با احمد گوهری در دیدار مقابل پرسپولیس از ناحیه فک صورت دچار خون‌ریزی و شکستگی شد، در پنج مسابقه متوالی آلومینیوم اراک مقابل استقلال خوزستان، شمس‌آذر قزوین، مس رفسنجان، نساجی مازندران و هوادار حضور نداشته که امیدوار است این روند در بازی با تراکتور برای او به پایان برسد.

2007447

این مدافع بلند قامت تا دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد درخشانی در خط دفاعی آلومینیوم داشت و تاثیرگذار ظاهر شده بود، اما به دلیل آسیب دیدگی بدموقع از میادین فاصله گرفت که طی یک هفته گذشته در تمرینات تیمش حاضر شده است.

آلومینیوم اراک در دیدارهای دور برگشت حداقل سه بازیکن را در هر مسابقه به دلیل آسیب دیدگی یا محرومیت در اختیار نداشته که نوروزی‌فرد امیدوار است با تایید کادر پزشکی تیمش فرصت حضور مقابل تراکتور را به دست بیاورد.