به گزارش “ورزش سه”، رضا جعفری مهاجم تیم ملوان روز گذشته اثر مستقیمی روی گل تیمش داشت و پاس گل را به محمدرضا سلیمانی ارسال کرد تا این بازیکن دروازه را باز کند.

جعفری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی نفس‌گیری بود و نساجی باتوجه به شرایط جدول برای سه امتیاز آمده بود و نیاز مبرمی به برد داشت. ما هم باتوجه به شرایطمان ملزم به کسب پیروزی بودیم. خداراشکر بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت داشتند و در این شرایط هر تیمی که بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند، برنده بازی است.  

مهاجم ملوان که در این بازی پاس گل داد، در این خصوص اظهار داشت: عملکرد فردی زمانی مهم است که عملکرد تیمی هم خوب باشد. من قبل از خودم تلاش می‌کنم که هر طور شده برای تیم مثمر ثمر باشم و خوشحالم که پاشم، گل شد.  

او درباره تغییر پست و کاهش گل‌هایش عنوان کرد: من تمام تلاشم این است که مثمرثمر باشم. خوشحالم برای محمدرضا سلیمانی که گل می‌زند و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همینطور ادامه دهد.

مهاجم ملوان در مورد شانس کسب سهمیه توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و از اول فصل هم همین بوده، ما به خود باوری و این درجه رسیدیم که به خودمان اعتماد داشته باشیم. ما در هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و سعی می‌کنیم در عین حال بازی خوبی را انجام دهیم و از بازی لذت ببریم. تیم ما خیلی دیر بسته شد و همه فکر کردند باید در لیگ بمانیم اما الان شانس سهمیه هستیم و تمام تلاشمان را هم خواهیم کرد. 

جعفری با اشاره به شعار هواداران نساجی علیه او، گفت: نمی‌دانم چرا به من فحاشی کردند. من در نساجی بی‌حاشیه کار کردم و وقتی هم باشگاه من را نخواست جدا شدم و در این مدت هم هیچ حرفی نزدم و اصلا برایم تعجب‌آور بود که به من فحش دادند.

این بازیکن ادامه داد: متاسفانه هوادارن نساجی دسته جمعی به من توهین رکیک و خانوادگی کردند و اصلا انتظارش را نداشتم و سوالم این است که چرا؟ به هر حال من برای نساجی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم در لیگ بماند.