به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته چهره دومین تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان نیز مشخص شد. رئال بازی برگشت خود برابر سیتی را در برنابئو 3-1 برد و باید 7 خرداد در پاریس برابر لیورپول قرار بگیرد. رئال بازی رفت را 4-3 باخته بود و تا دقیقه 90 بازی برگشت نیز 0-1 عقب بود که رودریگو گوئس دو گل در دو دقیقه زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. کریم بنزما دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم را زد تا رئال مادرید به شکلی دراماتیک بازی را برگرداند.

 

وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال در مصاحبه با "RTL 7" و در مورد بازی گفت:« قبلا گفته بودم که رئال به فینال خواهد رفت. همه می دانستیم که رئال در برنابئو این قدرت را دارد تا شکست دور رفت را جبران کرده و ورق را برگرداند. البته باید اعتراف کنم پس از گل ریاض محرز، من امیدم را از دست داده بودم ولی رئال نشانه هایی از زنده بودن را نشان می داد و در نهایت ثابت کردند که تا ثانیه پایانی تسلیم نمی شوند. به چهره بازیکنان رئال که دقت می کردید، نشانه ای از ناامیدی و تسلیم نمی دیدید. باید بگویم رئال کیفیتی خارق العاده و یک خودباوری عظیم دارد.»

 

اسنایدر ادامه داد:« هر اندازه رئال می جنگید و امید داشت که جبران کند، در عوض سیتی انگار نمی خواست به فینال برود. مثلا وقتی کوین دی بروین تعویض شد، تعجب کردم. در سیتی بازیکنی نمی دیدم که شور و اشتیاق لازم را برای رفتن به فینال داشته باشد. حتی ریاض محرز هم اینچنین نبود و گلی که زد، تنها شوت خوبش در جریان بازی بود. سیتی بیش از اندازه استرس داشت و تحت تاثیر جو برنابئو قرار گرفته بود.»