به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی بازیکن چپ پای استقلال در بازی با مس رفسنجان در یک قدمی گلزنی قرار گرفت و ضربه سنگین او با اختلاف اندک به بیرون رفت تا حسرت این بازیکن را به همراه داشته باشد.

جلالی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده بود و اگر شوت او تبدیل به گل می‌شد یکی از مهم‌ترین گل‌های خود را برای استقلال به ثمر رسانده بود و سه امتیاز مهم برای آبی‌ها به همراه داشت.

جلالی در این بازی با توجه به حضور سهرابیان در پست دفاع چپ و خیال راحت تر نسبت به فضای پشت سرش حضور پررنگی در حملات استقلال داشت و با اضافه شدن ناگهانی برتری عددی را برای استقلالی ها به همراه می‌آورد و همین موضوع باعث شده بود در اکثر دقایق مسابقه در فضاهای مناسب صاحب توپ شود و بتواند خلق موقعیت کند.

2008658

جلالی در این فصل یک گل مقابل نساجی به ثمر رسانده بود و شش پاس گل به نام خود ثبت کرده است و اگر توپ او به گل تبدیل می‌شد عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل استقلال را به دست می‌آورد که روی 8 گل این تیم اثر مستقیم داشته است.

با توجه به عملکردی که جلالی در این مسابقه داشت به نظر می‌رسد او تا انتهای فصل بازیکن ثابت استقلال باشد و فرصت کافی برای بهبود آمار فوق‌العاده خود داشته باشد.