هافبک بلژیکی منچسترسیتی می گوید با توجه به تجربه اش با وجود اختلاف امتیاز بالا، نبرد قهرمانی تمام نشده است.

کوین دی بروین می گوید در مسیر قهرمانی گاهی اوقات باید بدون بازی خوب هم سه امتیاز مسابقه را کسب کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، با گذشت نیمی از مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول، نزدیک ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول قرار دارد. در فصل 19-2018 در همین دوران سیتی با 7 امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب بود و در نهایت توانست اختلاف امتیازی خود را جبران کند و قهرمان شود و حال کوین دی بروین می گوید این تجربه مانند یادآوری است که شرایط چقدر سریع می تواند عوض شود. او در این باره گفت:

می دانیم کار تمام نشده است. در گذشته توانسته ایم اختلاف امتیاز زیاد را جبران و شرایط را عوض کنیم. همه چیز به سرعت عوض می شود اما امیدوارم این اتفاق برای ما نیافتد.

منچسترسیتی 13 بازی است که در لیگ برتر شکست نخورده است و هافبک بلژیکی می گوید سیتی باید به این روند ادامه دهد:

می خواهیم بازی به بازی پیش برویم و می دانیم این مقطع بسیار سخت است. می دانستیم دیدار با آرسنال بسیار سخت خواهد بود اما راهی برای پیروزی پیدا کردیم. اگر چه بهترین نمایشمان را نداشتیم اما سه امتیاز را گرفتیم و گاهی اوقات لازم است در این مقطع این کار را کرد. گاهی اوقات وقتی در بازی های زیادی برنده می شوید، اندکی افت می کنید اما در تلاشیم تا آنجا که می توانیم سطح مان را حفظ کنیم. در سال های اخیر چند بازی موفق به انجام این کار شده ایم اما این موضوع کارمان را آسان تر نمی کند.

او در مورد شرایط خودش در هفته های اخیر گفت:

 خوشحالم و بدون درد بازی می کنم. تابستان از این نظر برایم خوب نبود اما بعد اکتبر حس کردم حالام خوب است.البته درگیر کرونا هم شدم اما حالا خوب هستم و خوب بازی می کنم که نکته خوبی است.