به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب موفق شد در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس مقابل چلسی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی برسد. تک‌گل سیتیزن‌ها را برناردو سیلوا به ثمر رساند که به دلیل از دست دادن پنالتی‌اش به شکلی عجیب در ضربات پنالتی بازی مقابل رئال مادرید مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود.

گواردیولا حالا به یک فینال دیگر رسیده است. او می‌تواند پس از سه‌گانه تاریخی فصل گذشته، امسال هم لیگ برتر و جام حذفی را کسب کند و سالی موفق را در تاریخ حضورش در منچستر سیتی به ثبت برساند.

2013163

با این وجود عصبانیت او در دقایق پایانی دیدار امشب مقابل چلسی توجه رسانه‌ها و هواداران را جلب کرد. در حالی‌که بازی در دقیقه ۸۷ با نتیجه ۱-۰ به سود منچستر سیتی در جریان بود، پپ در کنار زمین فیل فودن را نشانه گرفته بود.

او که در بسیاری از دقایق بازی به دلیل بازی نه‌چندان خوب فودن از او انتقاد می‌کرد، در دقیقه ۸۷ پس از اشتباه کوچکی از ستاره جوان تیمش، به‌شدت خشمگین شد و با حرکات عجیب و قابل توجهش در کنار زمین از او خواست که از مغزش استفاده کند.

ویدئوی عصبانیت پپ در بین کاربران اکس (توییتر سابق) دست‌به‌دست می‌شود و در یکی از پست‌هایی که بیشتر از همه مورد توجه کاربران قرار گرفته، هواداری نوشته:«فودن یک اشتباه کوچک انجام داد و پپ در کنار زمین دیوانه شد. جکسون کل بازی اشتباه می‌کند و پوچتینو بدون هیچ حرکتی فقط نظاره‌گر او است.»

2013162
2013164