به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت 18:30 دقیقه به میزبانی ورزشگاه فولاد شهر در شرایطی میان ذوب‌آهن و پرسپولیس آغاز می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی با توجه به حضور در کورس قهرمانی انگیزه‌های زیادی دارند و در سوی مقابل نیز ذوب‌آهن که  در آخرین دیدار خود مقابل هوادار شکست خورده به دنبال بازگشت به روند موفقیت در ورزشگاه خانگی است.
پیام حیدری پیش از این دو مرتبه برای ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر سوت زده که یکی با پیروزی این تیم خاتمه یافته و در یکی شکست خورده است. او در این فصل برای پرسپولیس نیز دو مرتبه قضاوت کرده که هر دو مسابقه در تهران بوده و سرخپوشان مقابل تراکتور و آلومینیوم به برتری دست یافته‌اند.
این یازدهمین دیداری است که در لیگ بیست و یکم به پیام حیدری که یکی از داوران پرکار فوتبال ایران به شمار می‌رود، سپرده شده است. او در 10 مسابقه اخیر 39 بار از کارت زردش و سه مرتبه کارت قرمز استفاده کرده است. او دو بار نیز طی این 10 مسابقه نقطه پنالتی را نشان داده است.
این مسابقه یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران است که باید دید حیدری که داوری بین المللی به شمار می‌رود، چه عمکلردی در آن از خود به جا خواهد گذاشت.