به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
این نتیجه در حالی به دست آمد که آبی‌های لندن با دو گل از حریف پیش افتاده بودند اما مندی در سی و یکمین بازی این فصلش در دروازه چلسی دو گل دریافت کرد تا تیمش موفق به کسب سه امتیاز این بازی نشود. 
این دو گل باعث شد که این دروازه‌بان سنگالی از ابتدای آوریل 2022 تا به حال 17 گل دریافت کرده باشد، آماری که نشان از افت فاحش این بازیکن در دروازه چلسی دارد و همین موضوع خشم بسیاری از هواداران این تیم را برانگیخت. 
یکی از آنها در توییتر نوشت:«به نظر می‌رسد که مندی از قصد دو گل دریافت کرده تا خوشحالی گلزنی لوکاکو را از بین ببرد.»
دیگری اظهار داشت:«ادوارد مندی پس از این که هواداران چلسی درخواست اهدای توپ طلا به او را داشتند و این دروازه‌بان را با دوناروما مقایسه کردند دیگر مثل قبل نشد. مندی دروازه‌بانی معمولی است.»

 


کاربر دیگری با اشاره به اشتباهات او اضافه کرد:«به مندی بیش از حد بها داده شده است. او باید جلوی به ثمر رسیدن گل اول وولوز را می‌گرفت. او دید خوبی روی توپ داشت و فاصله زیادی هم با آن نداشت اما فقط ایستاد.»
یکی از هواداران درباره عملکرد ضعیف او نوشت:«مطمئن نیستم که مشکل مندی چیست اما او اخیرا بسیار ضعیف به نظر می‌رسد. او قادر به مهار موقعیت‌های خطرناکی که قبلا مقابل آنها می‌ایستاد نیست و اشتباهاتی انجام می‌دهد که این شرایط را بدتر می‌کند. آرامش او جایش را به اضطراب و ناراحتی داده است.»
هوادار دیگری از توخل خواست که کپا را جانشین این بازیکن کند و اظهار داشت:« لیورپول از این دفاع نهایت استفاده را خواهد کرد. امیدوارم کپا در دروازه قرار بگیرد. مندی بار دیگر بازیکنی معمولی شده است.»
یکی دیگر از کاربران اضافه کرد:« نمی‌خواستم این را بگویم اما کپا آریزابالاگا باید در تمامی دیدارهای باقی مانده چلسی در این فصل در دروازه این تیم قرار بگیرد.»