به گزارش "ورزش سه" یک هفته بعد از حذف دراماتیک از لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در رسیدن به فینال، امشب در ورزشگاه اتحاد تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای تیم نیوکاسل متحول شده است؛ تیمی که توانسته 4 بازی پیاپی خود را با برد پشت سر بگذارد و با فرار از منطقه قرمز جدول، خودش را در جمع تیم‌های میانه جدولی جای بدهد.

لیورپول شب گذشته در خانه نتوانست از سد تاتنهام بگذرد و شاگردان کلوپ در آنفلید متوقف شدند، تساوی که باعث صدرنشینی موقت سرخ‌پوشان مرسی‌ساید شد اما فرصتی طلایی را برای آبی‌پوشان منچسترسیتی فراهم کرد تا در کورس قهرمانی لیگ جزیره بتوانند فاصله‌ای 3 امتیازی برای خود ایجاد کنند.

در حال حاضر لیورپول با 84 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر و البته با یک بازی بیشتر توانسته صدرنشین لیگ جزیره باشد، اما پیروزی در مسابقه امشب می‌تواند منچسترسیتی را 87 امتیازی کند تا شاگردان پپ گواردیولا در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برای خود در صدر جدول لیگ جزیره حاشیه امنی ایجاد کنند.

از آنجایی که بازی امروز در ورزشگاه اتحاد برگزار می‌شود کارشناسان چندان شانسی برای نیوکاسل متصور نیستند و این احتمال قوی وجود دارد که در پایان بازی اختلاف صفر امتیازی دو تیم صدر جدول دوباره به عدد سه برگردد. با این حال لیورپول در اعماق قلب خود به امید درخشش شاگردان ادی ها و غافلگیری سیتی است که ممکن است بعد از حذف اروپایی امشب بیش از حد درنده باشد!