اینتر می خواهد جانشین پریشیچ را در ژانویه جذب کند. 

رابین گوزنس، مدافع چپ آلمانی آتالانتا گزینه اصلی اینتر در روزهای آخر ژانویه است.

طرفداری | به گزارش گاتزتا، با توجه به مثبت شدن تست کرونای سیمونه اینزاگی، سران اینتر روز گذشته از طریق تماس تصویری با او صحبت کردند. در این جلسه، سرمربی ایتالیایی بار دیگر تاکید کرد که باشگاه به یک وینگ بک چپ نیاز دارد و این چیزی است که حتی مدیران نراتزوری هم با آن موافق هستند. استیون ژانگ، رئیس اینتر برای سرمایه گذاری به منظور جذب بازیکن در این پست چراغ سبز نشان داده حتی اگر این کار به قیمت افزایش هزینه های باشگاه از نظر پرداخت دستمزد باشد. بنابراین اینتر تصمیم گرفته قاطعانه به دنبال جذب رابین گوزنس از آتالانتا باشد؛ بازیکنی که مورد توجه نیوکاسل نیز قرار گرفته است.

گوزنس که به دلیل مصدومیت حدود 30 روز دیگر از میادین دور خواهد بود، گزینه اصلی جانشینی ایوان پریشیچ برای آینده نیز محسوب می شود چراکه وینگر کروات به احتمال زیاد در انتهای فصل با اتمام قراردادش جدا خواهد شد. قهرمان فصل قبل سری آ حتی با آتالانتا که 35 میلیون یورو برای بازیکن آلمانی خود می خواهد، تماس های آغازین را برقرار کرده و امیدوار است که بتواند او را به صورت قرضی و با حق خرید به خدمت بگیرد. الکس تلس و فیلیپ کوستیچ نیز گزینه های آلترناتیو برای افعی ها به حساب می آیند.

فابریتزیو رومانو نیز گزارش مذاکرات اینتر با آتالانتا مثبت پیش رفته و اینتر در رقابت برای جذب او از نیوکاسل پیشی گرفته است. انتقال قرضی استفانو سنسی به سمپدوریا نیز قطعی است.