به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از کسب تساوی 1-1 مقابل تاتنهام در استادیوم آنفیلد، با تکیه بر تفاضل گل و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی در صدر جدول قرار دارد. اما سیتیزن ها امشب می توانند با برتری برابر نیوکاسل دوباره رده اول را از آن خود کنند. سادیو مانه ابراز امیدواری کرد منچسترسیتی در ادامه فصل دچار غفلت شوند تا لیورپول به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

سادیو مانه در مورد امید کسب چهارگانه توسط لیورپول گفت: "اگر بیش از حد روی این موضوع تمرکز کنید گاهی اوقات استرس می گیرید. بنابراین ما به عنوان بازیکنان لیورپول در این رابطه آرامش داشته و می دانیم که کیفیت تیم چقدر بالا است. این چیزی نیست که باید در موردش صحبت کنیم، اما می دانیم که اکنون تبدیل به هدف باشگاه شده و باید مطمئن شویم که هر کار ممکن را برای رسیدن به آن انجام می دهیم.

هر روز در تمرینات بهترین خود را ارائه می دهیم و باید اطمینان حاصل پیدا کنیم که این اتفاق در زمین نیز رخ دهد. من فکر می کنم رقابت با منچسترسیتی لیگ برتر را بسیار خاص و ویژه می کند. ما در این سال ها خیلی به هم نزدیک بوده ایم و این رقابت در فصول اخیر شگفت انگیز است. 

قطعا ما دعا می کنیم که سیتی مساوی کرده یا شکست بخورد و ما نیز پیروز شویم، زیرا قهرمانی در لیگ برتر هر سال اتفاق نمی افتد و ما امسال شانس رسیدن به این هدف را داریم. سیتی یک بازی کمتر از ما دارد، اما امسال ما در برخی مقاطع فصل 10 امتیاز از این تیم عقب بودیم. باید مطمئن شویم که در بازی های خود تا پایان فصل پیروز می شویم و امیدواریم تیم های دیگر بتوانند از منچسترسیتی امتیاز بگیرند."