به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی تا سال 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. بدون شک این ستاره لهستانی یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت بایرن طی سال های گذشته بوده و مدیران این باشگاه همواره روی حفظ او تاکید کرده‌اند. با این حال و با توجه به شنیده شدن شایعاتی پیرامون علاقه بایرن به جذب ارلینگ هالند، اخباری درباره جدایی لواندوفسکی از این تیم به گوش رسید.

 

خود رابرت لواندوفسکی نیز اخیراً و بعد از برنده شدن جایزه سال فیفا واکنش مبهمی به آینده اش نشان داده و گفته بود: "وقتی در زمین بازی می کنی، فرقی نمی کند در تیم B، A یا C حضور داشته باشی. من همیشه می خواهم بهترین خود را نشان دهم، بقیه چیزها حدس و گمان است. من باید آرام و متمرکز بمانم. نمی خواهم زیاد به چیز دیگری فکر کنم." 

 

 

 

 

با وجود به تمام اتفاقات رخ‌داده باز هم به نظر می‌رسد که بایرن مونیخ کاملاً مصمم است که قرارداد این ستاره لهستانی و ماشین گلزنی خود را تمدید کند. در همین راستا اسکای اسپورتس در گزارشی پیرامون سیاست نقل و انتقالاتی بایرن منتشر کرده و مدعی شده حالا اصلی‌ترین اولویت این باشگاه آلمانی تمدید قرارداد با لواندوفسکی است. این تمایل دو طرفه به نظر می‌رسد چرا که اسکای اسپورتس تاکید کرده که مدیربرنامه لواندوفسکی یعنی پینی زهاوی نیز منتظر تماس باشگاه برای انجام مذاکرات نهایی به منظور تمدید قرارداد است.