به گزارش «ورزش سه» در آستانه دهمین سالگرد قهرمانی تاریخی منچسترسیتی در لیگ جزیره، این باشگاه یک کیت مخصوص به همین مناسبت طراحی و عرضه کرده است. 
در فصل ۱۲-۲۰۱۱ رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، روشن شدن تکلیف قهرمانی به هفته آخر موکول شد که من‌سیتی به‌واسطه تفاضل گل بهتر از یونایتد می‌توانست با برتری برابر کویین پارک رنجرز به قهرمانی برسد. اوضاع برای سیتیزن‌ها خوب پیش نرفت و تا آخرین لحظات بازی از حریفش عقب بود.


سرانجام در وقت‌های اضافه این بازی شاگردان مانچینی به بازی برگشتند و گل مساوی را زدند. درحالی‌که یونایتد با یک گل در خانه ساندرلند پیروز شده بود، همه‌چیز برای برباد رفتن رویای آبی‌پوشان آماده بود که سرخیو اگوئرو با یک گل تاریخی در دقیقه ۹۳:۲۰ دروازه پاتریک کنی را باز کرد تا مارتین تایلر گزارشگر معروف لیگ جزیره با فریاد کشیدن اسم او یکی از ماندگارترین لحظات تاریخ لیگ جزیره را گزارش کند.
حالا طراحان پوما با خوش‌ذوقی یک کیت مخصوص را به این مناسبت طراحی کردند که شماره پیراهن آگوئرو با اسم کشیده‌شده‌ی او به یاد آن گزارش معروف در پشت آن ثبت شده و زیر یقه آن دقیقه به ثمر رسیدن گل قهرمانی حک شده است. همچنین روی رگه‌های آبی‌رنگ این پیراهنِ راه‌راه هم فریم‌های این گل معروف به‌صورت کمرنگ کار شده است.