به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند پس از گذراندن تست پزشکی خود در بلژیک، به منچسترسیتی پیوست و این انتقال امروز رسمی شد. اما فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است همه بازیکنان بزرگ باید به لالیگا بیایند و این اتفاق در آینده برای ارلینگ هالند نیز رخ خواهد داد.

فرناندو مورینتس گفت: "این انتقال برای ارلینگ هالند مانند یک پل خواهد بود و چند سال دیگر او خواهان انتقال به اسپانیا خواهد شد. انگلیس برای همه بازیکنان حرفه ای مقصد بسیار جذابی است و من خودم نیز می خواستم حضور در این کشور را امتحان کنم، اما لالیگا همچنان جذاب ترین و یکی از مقاصدی است که هر بازیکن بزرگی باید در آن بازی کند. 

ما در اینجا احتمالا دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدورا داشته‌ایم، و اگر کیلیان امباپه راهی رئال مادرید شود و هالند نیز در آینده بیاید، شرایط مثل دهه گذشته می شود. نباید فراموش کرد تیم های اسپانیایی همیشه در فینال هستند.

آینده کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن؟ اخیرا او به مادرید سفر کرده و نزدیک تر شده است. نمی دانم این انتقال انجام می شود یا نه و به نظر می رسد تنها مسئله زمان باشد. من احساس می کنم انتقال امباپه تمام شده است. اگر این کار انجام شود، خبر خوبی برای لیگ اسپانیا و فوتبال این کشور خواهد بود. حضور امباپه لالیگا رقابت بسیار قدرتمندتر می کند و آمدن چنین بازیکنانی به اسپانیا یک امتیاز مثبت است."