به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی بازیکن تیم نساجی از سرمربی سابق خود مهدی رحمتی حمایت کرد و در حضور ساکت الهامی در نساجی را اتفاقی مثبت برای بقای آنها در لیگ برتر مطرح کرد.

عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: خیلی سختی کشیدیم و به هوادارانمان تبریک می‌گویم، البته کار نباید به اینجا می‌کشید، یک‌سری اتفاقات و بدشانسی‌ها رقم خورد، تشکر می‌کنم از مهدی رحمتی او خیلی زحمت کشید اما بعضی وقت‌ها فوتبال نمی‌چرخد.

1950761

او ادامه داد: رحمتی بدشانسی آورد و توپ‌ها برایش نچرخید، فوتبال است و بعضی وقت‌ها یک‌سری مربی‌ها در بعضی تیم‌ها شرایطشان خوب می‌شود و بعضی وقت‌ها این اتفاق نمی‌افتد، او خیلی زحمت کشید.

وی افزود: با آمدن ساکت الهامی شرایط عوض شد، او قبلا هم در نساجی حضور داشت و نسبت به جو اینجا و شرایط تیم آشنایی داشت و تاثیر مثبتی روی تیم گذاشت، امسال خیلی هواداران را اذیت کردیم ولی در روزهای بد هم حامی تیم بودند و تشویق می‌کردند، به آنها تبریک می‌گویم.

عباسی با حمایت از مالک باشگاه نساجی گفت: جا دارد تشکر کنم از آقای حدادیان که خیلی زحمت کشیدند و شرایطی را فراهم کردند که هواداران به ورزشگاه بیایند و از همه نظرها تیم را حمایت کرد تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

محمدرضا عباسی در انتها گفت: هواداران بامعرفتی داریم و هرچه بگویم کم گفتم و دست تک تکشان را می‌بوسم، برای فصل بعد قرارداد دارم اما باید ببینم شرایط به چه شکلی پیش می‌رود.