به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف دورتموند برود و امیدوار است که بتواند رکورد درخشانی که در تاریخ مسابقات دارد را بیش از پیش بهبود ببخشد و این جام را برای پانزدهمین بار از آن خود کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل موفق شده‌اند که جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را به دست آورند و حالا تمام تمرکزشان را روی قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان گذاشته‌اند و امیدوار هستند که بتوانند به این هدف برسند تا وداعی به‌یادماندنی را برای تونی کروس و شبی خاطره‌انگیز را برای خودشان و هواداران این تیم رقم بزنند.

کاکا در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت: «به عنوان یک هوادار رئال مادرید امیدوارم و البته فکر می‌کنم که این تیم قرار است یک بار دیگر هم قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد.

1004287

ما به عنوان یک برزیلی برای وینیسیوس جونیور و موفقیت و درخشش او در رئال مادرید بسیار خوشحال هستیم. امیدوارم که رئال ببرد و وینیسیوس بتواند برای جایزه بهترین بازیکن سال بجنگد.»

او با اشاره به درخشش جود بلینگام در ترکیب رئال گفت: «بلینگام واقعا باورنکردنی است. او با درخشش خاصی بازی می‌کند اما در عین حال بسیار پخته است. او هرگز عصبی و مضطرب نیست و همیشه اعتماد به نفس بالایی دارد. من فکر می‌کنم که او هم برای توپ طلا خواهد جنگید.»

کاکا درباره خداحافظی کروس از دنیای فوتبال اضافه کرد: «تونی کروس فوق العاده است. به او به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال انجام داد تبریک می‌گویم. او تصمیم گرفته است که الان به دوران فوتبالش خاتمه دهد و ما می‌توانیم از بازی او در فنیال و یورو لذت ببریم. بیایید کمی بیشتر از او لذت ببریم.»