به گزارش "ورزش سه"، اوایل فصل تراکم در خط دفاعی استقلال این تفکر را ایجاد می‌کرد که ایمان سلیمی کار سختی برای رسیدن به خط دفاعی استقلال خواهد داشت و رقابت سنگینی را پشت سر بگذارد، اما در جریان فصل او به یکی از مهره‌های قابل اعتماد جواد نکونام تبدیل شد و بیشترین بازی را در بین تمام مدافعان برای استقلال انجام داد.

استقلال فصل را با دفاع خطی و 4 نفره آغاز کرد و محمدحسین در کنار آرمین سهرابیان به میدان رفت، در دومین مسابقه استقلال این‌بار چشمی در کنار مرادمند قرار گرفت اما با مصدومیت‌هایی که در همان ابتدای فصل ایجاد شد، سلیمی در بازی با سپاهان به ترکیب استقلال اضافه شد و اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد و البته در آن مسابقه تحت فشار زیادی قرار گرفت.

مدافع استقلال در طول فصل در مسابقات دیگری هم به میدان رفت و اولین تاثیرگذاری مستقیم خود را در بازی با تراکتور با ضربه سر تماشایی که به سمت دروازه پورحمیدی شلیک کرد گذاشت و اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرد و بعد از آن مسابقه عملکرد به مراتب بهتری در ترکیب استقلال به نمایش گذاشت.

2029487

او در نیم فصل دوم یکی از بازیکنان کلیدی استقلال بود که در اکثر مسابقات به میدان رفت، او در شرایطی مقابل فولاد به میدان رفت که با بینی شکسته آماده حضور در مسابقه شد و برای رسیدن به این بازی تلاش‌های زیادی انجام داد و در همان مسابقه گل 3 امتیازی آبی‌ها را به ثمر رساند.

سلیمی در طول فصل با 18 حضور ثابت، 4 حضور به عنوان جانشین، 14 کلین‌شیت، 12 گل دریافتی و 4 کارت زرد فصل را به پایان رساند، او در این فصل 2 گل هم برای استقلال به ثمر رساند.

با 22 حضوری که سلیمی در ترکیب استقلال بیشترین سهم را در بین تمام مدافعان استقلالی داشت و پرکاربردترین مدافع استقلال در لیگ بیست و سوم بود.